Update Cyber Security incident

Prijzen weer zichtbaar, voorraad zichtbaar vanaf volgende week.

Goed nieuws! Wij verwachten over niet al te lange tijd weer helemaal operationeel te zijn.
Stap voor stap komen onze systemen weer beschikbaar waardoor we onze service kunnen blijven verbeteren.
Graag geven wij u onderstaand een update over de nieuwe verbeteringen na ons cyber security incident:

  • Inmiddels zijn uw prijzen op de webshop opnieuw zichtbaar;
  • Begin volgende week ziet u ook opnieuw onze voorraad niveaus;
  • Indien een artikel niet op voorraad is zullen wij dit noteren, inkopen en zo snel mogelijk alsnog uitleveren;
  • Alle bestellingen geplaatst voor 15.30 uur worden dezelfde dag uitgeleverd;
  • Alle gebruikelijke artikelen liggen in ons magazijn en er kan geleverd worden via de dag- en nachtzendingen.

Mocht u nog leveringen missen uit de afgelopen weken, verzoeken wij u deze opnieuw te bestellen.

Op dit moment kunnen we u nog geen factuur sturen voor de verrichte uitleveringen. Zodra ook dat deel van ons systeem weer werkt zullen wij u vooraf informeren.

Wij beseffen dat onze dienstverlening momenteel nog niet is zoals u van ons gewend bent.
Het Arseus Lab team is met man en macht aan de slag om het ongemak voor u zoveel mogelijk te beperken en u snel opnieuw onze gebruikelijke service aan te kunnen bieden.

 

Voor een vlotte en snelle verwerking van uw order raden wij u aan om zoveel mogelijk via de webshop te bestellen. Op de webshop zijn de prijzen en voorraadaantallen nog niet goed zichtbaar, maar u kunt gewoon uw bestelling plaatsen.

Vanzelfsprekend kunt u ook nog steeds bellen op de nummers 088 277 38 75 (bestellingen kleingoed) en 088 277 38 53 (bestellingen tanden en kiezen) of naar uw vertegenwoordiger.

Of via uw vertegenwoordiger:
Dolf:  06 41 83 29 30
Harry: 06 26 44 59 71
Richard: 06 22 33 98 45
Wilbert: 06 51 36 31 95
Alan Van der Meijden06 26 90 58 22

CAD CAM: 
Marie-Claire:+32 (0)478 26 97 90
Harry: 06 26 44 59 71

Onze technische dienst (ook onderdelen kunnen besteld worden) is bereikbaar via het nummer 088 277 38 52.

 Throughout our more than 90-year history, Henry Schein has been committed to serving your needs as a valued partner. We regret to inform you that on Saturday, October 14, we determined that a portion of our manufacturing and distribution businesses experienced a cybersecurity incident. Henry Schein promptly took precautionary action, including taking certain systems offline and other steps intended to contain the situation.  

We have engaged outside cybersecurity and forensic information technology experts to help investigate any data impact and respond to this situation. Henry Schein also has notified relevant law enforcement authorities. 

The precautionary action to take down certain systems has led to temporary disruption of some of Henry Schein’s business operations, and we are working to resolve the issue as soon as possible so that we can continue to provide the service you have come to expect.

If you have an urgent question, please call your Field Sales Consultant.

 

We sincerely apologize for the inconvenience this incident may have on your business. We will provide updates when additional information becomes available and, as always, we thank you for your support.